maandag 1 september 2014

September Challenge " anything NOT clean & Simple"

Voor de Challenge van deze maand heb ik gekozen voor het thema :
Alles behalve clean & simple.
Dus in plaats van een groot deel van de kaart onbewerkt te laten,
mag de challenge kaart nu juist geen of weinig onbewerkt papier laten zien.
Denk kleurrijk ! 
 Er moet natuurlijk wel op de kaart gestempeld worden.
Hier mijn bijdrage :
(Klik HIER om naar de you tube tutorial video nr 5 te gaan )

For this challenge we like to see colorfull cards.
Anything but clean & simple, so no white ( or what color your paper is ) spaces left.
En de winnaar van de augustus challenge is........
Rianne Timmers met kaart nr 12 
Gefeliciteerd Rianne, jij mag een half sheet rubber ter waarde van  14,75 euro uitkiezen in de webshop.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gewonnen heb en dat nog wel een dag na mijn verjaardag .
    Heel erg bedankt het is echt super gaaf.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Rianne met je prijs!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Ik krijg mijn kaart niet op dit blog, wat ik ook probeer, het lukt gewoon niet.
    Het linken gaat goed, maar hij verschijnt hier niet.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet hoe dat komt.

      Heb net zelf even een kaart van mijn blog gelinkt en die staat er na een paar seconden gewoon op.

      Je moet de kaart wel van je blog uploaden, je kunt geen kaart uploaden die gewoon op je pc staat, er moet een link naar een blog aan vast hangen.

      Als dat wel het geval is zou ik niet weten wat je verkeerd doet. En kan ik vanaf hier ook niet zien.


      Verwijderen
    2. Heb het via mijn blog gedaan, klik op select en dan komt de afbeelding rechts boven. Bij Thumpmail.
      Rechtsonder staat DONE, daar klik ik op. Dan moet hij er toch komen te staan?

      Verwijderen